_psz_ _psz_
138
BLOG

(Nasza) klasa Krzysia F...

_psz_ _psz_ Polityka Obserwuj notkę 0

Coś chyba z prywatnością Naszej-klasy nie jest tak do końca dobrze... Ale może się czepiam? Wpisałem w Google'ach jak widać poniżej Krzysiek F...

 


Wyskoczył link do portalu "nasza-klasa", (nie byłem zalogowany w tym czasie do tego portalu). Jak widać, kliknąłem na link, wyskoczyło to:

Klasa Krzysia F... w pełnej okazałości. I to bez logowania! Zmiana statusu klasy na prywatną (btw: co to za "prywatna" klasa, skoro jest do niej dostęp dla każdego przez wyszukiwarkę?) również niczego nie dała. Wszyscy mogą sprawdzić z kim Krzysio chodził do klasy!

Na szczęście inne opcja bez logowania już nie działają, ale IMHO to i tak za dużo popuszczenia pasa przez zwykłą przeglądarkę. No chyba, że coś jeszcze w ustawieniach ominąłem...?

Obrazki pełne (w lepszej jakości) są tu i tu.

_psz_
O mnie _psz_

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka